گراف های بازه ای کاوشگر

نویسندگان

  • امینی فاطمه
  • امینی فاطمه,
چکیده مقاله:

این مقاله چکیده ندارد

برای دانلود باید عضویت طلایی داشته باشید

برای دانلود متن کامل این مقاله و بیش از 32 میلیون مقاله دیگر ابتدا ثبت نام کنید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

گراف بازه ای تصادفی

nنقطه به تصادف روی بازه ی {1و0} انتخاب شده و متناظر با هر نقطه ی انتخابی راسی در نظر گرفته می شود. اگر فاصله ی دو نقطه کمتر از مقدار معلوم d (که معمولا تابعی از n است) باشد، بین دو راس متناظرشان یالی قرار میگیرد. کراف حاصل یک گراف بازه ای تصادفی نامیده می شود. در این پایان نامه توسیع این نوع گراف ها مورد بررسی قرار می گیرد و یک قانون صفر-یک برای چنین گراف هایی به دست می آید.

15 صفحه اول

بررسی گراف های فازی بازه ای - مقدار

ویژگی هایی از گراف های کامل فازی بازه ای مقدار را بررسی کرده و برخی از ویژگی های خود متمم و خود متمم ضعیف در گراف های کامل فازی بازه ای مقدار را ارائه می دهیم.

بازه های بدون ریشه برای چند جمله ای رنگی گراف

گراف g را در نظر بگیرید. تعداد حالت های رنگ آمیزی گراف g با t,… ,3 ,2,1 رنگ را با p(g,t) نشان می دهیم و آن را چندجمله ای رنگی گراف g می نامیم. مسئله ما در اینجا پیدا کردن مکان ریشه های حقیقی چند جمله ای رنگی خانواده ای از گراف ها است. میدانیم (-?,0) و ( 0,1 ) بازه های بدون ریشه برای p(g,t) هستند. گراف تقریبا مثلثی شده g یک گراف مسطح چندگانه بدون طوقه است که می توان آن را طوری رسم کرد که یک ...

ربات های کاوشگر در سیاره سرخ

سال­ هاست که ایده مسکونی شدن کرات دیگر و اعزام انسان به فضا به طور جدی پیگیری می­ شود. دانشمندان تلاش ­های زیادی را در راستای کشف آثار حیات در سایر کرات و انتخاب مکان مناسب برای زندگی انسان­ ها در فضا انجام داده ­اند. به گزارش سرویس آی تی و  فناوری انتخاب، ایلان ماسک، مدیرعامل پروژه اسپیس ایکیس و از چهره های سرشناس عرصة فضانوردی، اخیراً در حال کار برای راه‌اندازی یک پایگاه در مریخ تا پیش از سال ...

متن کامل

حدس های زیبا در نظریه گراف

به طور قطع، هر آنچه که در ریاضیات مطرح می‌شود الزاماً زیبا نیست. اما با باور به این‏‌که زیبایی در بطن بهترین‌ قسمت‌های ریاضی قرار دارد، تلاش می‌کنیم تا برخی از بهترین حدس‌های مربوط به نظریه‌ی گراف را گردآوری کنیم که با ملاک‌های مختلف زیبایی جور در بیایند.

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


عنوان ژورنال

دوره 3  شماره 22

صفحات  61- 70

تاریخ انتشار 2009-09

با دنبال کردن یک ژورنال هنگامی که شماره جدید این ژورنال منتشر می شود به شما از طریق ایمیل اطلاع داده می شود.

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی برای این مقاله ارائه نشده است

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023