تکنولوژی جدید در ماشینهای چالزنی (پرفراتورها)

نویسنده

  • حسن نصیر
چکیده مقاله:

در دهه اخیر پیشرفتهای شایانی در ساختمان و تکامل پرفراتورهای هیدرولیکی بدست آمده است.این وسیله که در کارهای معدنی و تونل سازی مورد استفاده قرار می گیرد امروز از مراحل ابتدائی خود گذشته و احتمالا تنها ابزار چالزنی فردا خواهد بود.در اینجا پس از ذکر تاریخچه تکامل انواع پرفرار تور هیدرولیکی موجود در بازار مورد مقایسه فنی قرار می گیرد.

برای دانلود باید عضویت طلایی داشته باشید

برای دانلود متن کامل این مقاله و بیش از 32 میلیون مقاله دیگر ابتدا ثبت نام کنید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

آموزش ماشینهای الکتریکی

در این مقاله مسائل و مشکلات مربوط به آموزش ماشینهای الکتریکی

متن کامل

معرفی پایان نامه : بررسی صنعت بازیابی لاستیکهای مستعمل و انتخاب تکنولوژی مناسب در ایران ( درباره لاستیکهای ماشینهای سنگین )

در اینکه اختراع چرخ ، تحولی عظیم در زندگی بشری ایجاد نموده است ، تردیدی وجود ندارد . گذشت زمان و پیشرفتهای عظیم تکنولوژیک به اهمیت این اختراع افزوده است . امروزه صنعت عظیم حمل و نقل زمینی ، ساختمانی و ... مبتنی بر چرخ است. گذشته از اهمیت جهانی چرخ ، اتکای بیش از حد صنعت حمل و نقل ایران بر حمل ونقل زمینی به وابستگی بیش از حد این صنعت به لاستیک افزوده است . در نتیجه نیاز گسترده و روزافزون کشور ب...

متن کامل

برونسپاری در مسئله ماشینهای موازی

This paper considers a parallel machine scheduling problem with outsourcing allowed. The objective of this problem is the combination of makespan and Outsourcing costs. In order to solve the problem, A mathematical model is proposed. Because of high computational time of mathematical model a Tabu search and PSO methods are proposed to solve the problem.

متن کامل

لیزر تماسی: تکنولوژی جدید در جراحی مغز و اعصاب

شاید لیزر یکی از پیچیده ترین وسایل موجود جهت بریدن وتبخیر بافت باشد که سالهاست که در جراحی بویژه جراحی اعصاب مورد توجه قرار گرفته و در این مدت مطالعات فیزیکی، بیوفیزیکی، تحقیقاتی و تجربه های بالینی متعددی بر روی آن به عمل آمده است. در این وسیله شعاع نور متمرکز با توجه به طول موجهای مختلف، اثرات متفاوتی را در بافت بیولوژیک بوجود می آورد که این اثرات بافتی به عوامل متعددی ارتباط دارد. با وجود بحث...

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


عنوان ژورنال

دوره 38  شماره 0

صفحات  -

تاریخ انتشار 1978-05-22

با دنبال کردن یک ژورنال هنگامی که شماره جدید این ژورنال منتشر می شود به شما از طریق ایمیل اطلاع داده می شود.

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023