مصاحبه با دبیران مجله چشم‌پزشکی بینا

نویسندگان: ثبت نشده
چکیده مقاله:

مصاحبه با دبیران مجله چشم‌پزشکی بینا      به بهانه ده ساله شدن مجله بینا، مصاحبه‌ای با سردبیر، اعضای شورای دبیران و دبیر فنی و ادبی مجله بینا ترتیب داده شد تا خوانندگان محترم، ضمن آشنایی هرچه بیش‌تر با مجله، با فراز و فرودهای این کار پرزحمت آشنا شوند. نخست از زبان مدیرمسوول و سردبیر آن که همواره بر رشد این نهال علمی نظر و نظارت داشته‌اند؛ چگونگی رشد مجله را جویا می‌شویم.

برای دانلود باید عضویت طلایی داشته باشید

برای دانلود متن کامل این مقاله و بیش از 32 میلیون مقاله دیگر ابتدا ثبت نام کنید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

سردبیر محترم مجله بینا

سردبیر محترم مجله بینا نقدی بر مقاله "مقایسه عمل باکلینگ اسکلرا با و بدون رتینوپکسی" با سلام و ارادات       دو مقاله در مورد اسکلرال باکلینگ بدون رتینوپکسی در مجله بینا به چاپ رسیده‌اند؛ یکی در شماره زمستان 1382 توسط دکتر نیلی (نگارنده) و همکاران1 و دیگری در شماره پاییز 1383 توسط دکتر مهدیزاده و همکاران2 که از نظر روش و نتیجه متفاوتند. این‌جانب ضمن تشکر از همکاران خوبمان در دانشگاه شیراز، ...

متن کامل

گردش کار مقالات در مجله چشم‌پزشکی بینا

گردش کار مقالات در مجله چشم‌پزشکی بینا دکتر امیر رضایی- دبیر فنی و ادبی      به پاس گرامی‌داشت پیشنهاد یکی از اعضای محترم شورای دبیرام مبنی بر ارایه روند مراحلی که یک مقاله ثبت‌شده برای چاپ در مجله بینا طی می‌کند و به منظور آشنایی هرچه بیش‌تر خوانندگان، گردش کار یک مقاله دریافت‌شده برای چاپ، به ترتیب در ذیل آورده شده است. یادآوری می‌گردد که در شماره‌های اخیر، خلاصه‌ای از این روند در راهنما...

متن کامل

مجله چشم‌پزشکی بینا- نشریه علمی بانک چشم جمهوری اسلامی ایران

فصل‌نامه چشم‌پزشکی بینا، وابسته به بانک چشم جمهوری اسلامی ایران، در بر گیرنده مطالب مربوط به چشم‌پزشکی است. این مجله پذیرای مقالات پژوهشی، مروری، معرفی موارد بیماری، معرفی روش جراحی و مقالات تصویری می‌باشد.

متن کامل

مصاحبه با هانری کارتان

هانری کارتان یکی از ریاضیدانان تراز اول قرن بیستم است. او با تحقیقاتش در زمینه های مختلف ریاضیات و تدریس بی نظیر، دانشجویانی را تعلیم داد و سمینار کارتان را که به نام او مشهور گردید، راه اندازی کرد. او یکی از اعضای موسس بورباکی است. این مصاحبه توسط آلین جکسن در سال 1999 صورت گرفته است.

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


عنوان ژورنال

دوره 10  شماره 5

صفحات  532- 544

تاریخ انتشار 2005-09

با دنبال کردن یک ژورنال هنگامی که شماره جدید این ژورنال منتشر می شود به شما از طریق ایمیل اطلاع داده می شود.

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی برای این مقاله ارائه نشده است

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023