هدی السادات موسوی

کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی دانشگاه وبعلی سینا،

[ 1 ] - ارزیابی کیفیت شش «بازی‌جدی» تولید شده در ایران

در دو دهه اخیر همزمان با رشد کمی «بازی‌های جدی»، کیفیت آنها نیز مورد توجه پژوهشگران، طراحان، تولیدکنندگان، مخاطبان، معلمان و مدیران آموزشی بوده است. کیفیت این بازی‌ها علاوه بر داستان، گرافیک و فناوری به رعایت اصول آموزشی بستگی دارد تا این بازی‌ها بتوانند ضمن تدارک محیط یادگیری مفرح و انگیزشی، بازی‌کننده را به سمت اهداف آموزشی هدایت کند. هدف پژوهش حاضر تعیین شاخص‌های ارزیابی کیفیت «بازی‌های جدی»...

نویسندگان همکار