نوید نظافتی

استادیار گروه مدیریت دانشکدۀ مدیریت دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایران

[ 1 ] - شناسایی و انتخاب مناسب‎ترین رسانه‎های اجتماعی برای توسعۀ سیستم‎های مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتریان(پیمایشی در بانک ملی ایران)

بی‎شک فناوری اطلاعات یکی از اصلی‎ترین عوامل ایجاد تحول در جوامع امروزی است. همانند سایر اجزای درگیر در اجتماع، مشتریان سازمانی نیز دچار تغییر شده‎اند تا بدانجا که از آنها با عنوان «مشتریان اجتماعی» یاد می‎شود؛ بنابراین چالش پیش روی سازمان‎ها، ناتوانی در پیگیری نیازهای مربوط به ایشان با استفاده از ابزارهای پیشینی چون CRM خواهد بود. ظهور مفهوم مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتریان در اوایل سال 2009، د...

[ 2 ] - Considering the Effects of Open Courseware Education Website Technology on Improving Educational Productivity

Information technology is one of the largest and most important human achievements in the present era whose influence on most human activities is undeniable. The traditional education system is being affected by the information technology and it is now turning into an electronic education system. One of the newest issues in the field of electronic education is the effects of web page a...

[ 3 ] - شکل گیری شبکه دانش در شرکت های دانش بنیان

پژوهش حاضر با هدف مدلسازی عوامل موثر بر شبکه‌های دانش در شرکت‌های دانش بنیان انجام شده است. از نظر روش شناسی، این پژوهش از نوع ترکیبی - اکتشافی بوده به همین منظور با ترکیبی از روش‌های کمی و کیفی و با تکیه بر نظر خبرگان عوامل موثر در شکل‌گیری شبکه‌های دانش و روابط بین آنها در شرکت‌های دانش بنیان، شناسایی و رتبه بندی شدند. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات، در مرحله کیفی از روش تحلیل محتوا و در مرحله کمی...

[ 4 ] - Considering the Effects of Open Courseware Education Website Technology on Improving Educational Productivity

Information technology is one of the largest and most important human achievements in the present era whose influence on most human activities is undeniable. The traditional education system is being affected by the information technology and it is now turning into an electronic education system. One of the newest issues in the field of electronic education is the effects of web page a...

[ 5 ] - The role of Gamification in Knowledge Sharing using Grounded Theory and MAXQDA Qualitative Modeling

Background and Aim: Today, knowledge is essential to the survival and success of any organization. Given that they are the people who create, share and use knowledge, an organization cannot effectively use knowledge unless its employees are willing to share their knowledge and attract knowledge of others. On the other hand, Gamification involves combining the usual mechanisms in the games with ...