دیسکهای ستاره ای دو هسته ای در تعادل دینامیکی

پایان نامه
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه زنجان
  • نویسنده علیرضا رفیعی
  • استاد راهنما میرعباس جلالی
  • تعداد صفحات: ۱۵ صفحه ی اول
  • سال انتشار 1379
چکیده

دو گروه از مدلهای انتگرال پذیر با پتانسیل های از نوع استاکل و چگالی تیز در سیستم مختصات بیضوی مورد بررسی قرار می گیرند و مدارهای ستارگان در پتانسیل های مربوطه استخراج می گردند. سپس با استفاده از روش برنامه ریزی خطی شوارتزشیلد، خودسازگاری مدلهای انتخاب شده بررسی می گردد. هدف از این پروژه تایید یا رد وجود سیستمهای ستاره ای صفحه ای نامتقارن با توزیع دانسیته تیز می باشد که حدس بر این است که تشکیل دهنده هسته کهکشانهای مارپیچ باشند.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

مهندسی هسته ای چیست و مهندس هسته ای کیست ؟

در این مقاله مهندسی هسته ای بعنوان یک رشته مهندسی معرفی شده و وظایف مهندس هسته ای که طرح ، ساختمانها و استفاده از انواع راکتورهای هسته ای می باشد مشخص گردیده است . آینده نگری مهندسی هسته ای در ایران نیز مورد بحث قرار گرفته است .

متن کامل

ناپایداری گرمایی در محیط میان ستاره ای

  This study demonstrates how thermal structures in the interstellar medium can emerge as a result of thermal instability. For a two-dimensional case, the steady state thermal structures was investigeted and it was shown that a large class of solutions exist. For a one –dimensional case the conductivity was found to be negligible. The effects of to cal cooling on the thermal instability were ex...

متن کامل

سلاحهای هسته ای ، تریاژ مصدومین هسته ای و رویکرد درمانی

  سابقه و هدف : در جنگهای نوین استفاده از سلاحهای هسته ای انفجاری همچون بمب های اتمی به جهت ایجاد ترس و وحشت فراوان در جامعه و حجم بالای ضایعات و صدمات از اهمیت ویژه ای برخودار بوده و این اهمیت با افزایش آگاهی جامعه از طریق رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی از عواقب انفجار بمب های اتمی در ژاپن در سال 1945 و همچنین آزمایشات اتمی – هسته ای مضاعف شده است .   مواد و روشها : تحقیق به روش مروری با جستجوی ...

متن کامل

اتخاب محلهای هسته ای

انتخاب محلهای هسته ای برای سازه های مختلف متناسب با اهداف مورد نظر و فعالیتهای آینده به ویژه از لحاظ مسائل ایمنی هسته ای.

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه زنجان

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023