نتایجی پیرامون گراف مقسوم علیه های صفر یک حلقه

پایان نامه
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه گیلان - دانشکده علوم پایه
  • نویسنده شکوفه حبیبی
  • استاد راهنما احمد عباسی
  • تعداد صفحات: ۱۵ صفحه ی اول
  • سال انتشار 1388
چکیده

چکیده ندارد.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

گراف مقسوم علیه های صفر یک حلقه

در این پایان نامه به بررسی گراف مقسوم علیه های صفر یک حلقه می پردازیم. فرض کنید r یک حلقه باشد. در ابتدا گراف مقسوم علیه صفر را نسبت به یک ایدآل بررسی می کنیم سپس گراف مقسوم علیه های صفر را برای مجموع مستقیمی از حلقه ها و حلقه های غیر تعویضپذیر و حلقه های سری توانی و چند جمله ای بررسی می کنیم.

15 صفحه اول

گراف مقسوم علیه صفر یک حلقه

در این پایان نامه فرض میکنیم r حلقه جابجایی و یکدار و مدول ها یکانی باشند. با توجه به تعریف مقسوم علیه صفر یک حلقه، گراف مقسوم علیه صفر که با نماد (r)? نشان می دهیم را برای چند حلقه متفاوت تعریف کرده و خواص و روابط آنها را بررسی می کنیم. بعضی حلقه های مورد بررسی عبارتند از: حلقه هایی که ایدآل های اول آنها خطی مرتب باشند، حلقه هایی که ایدآل های اول آنها مشمول در (r)z خطی مرتب و حلقه های زنجی...

15 صفحه اول

گراف مقسوم علیه صفر حلقه های خاص

در این پایان نامه ما گراف مقسوم علیه صفر حلقه جابجایی را در حالتی که حلقه یک حلقه منظم ون نیومن یا یک حلقه کاهش یافته است، مورد مطالعه قرارمی دهیم.

15 صفحه اول

گراف مقسوم علیه های صفر حلقه جابجایی

در این پایان نامه،هدف اصلی بررسی و مطالعه رأس های برشی گراف های مقسوم علیه صفر حلقه های موضعی وغیرموضعی متناهی است. همچنین ما به بررسی رأس های برشی گراف های مرتبط به حلقه گالوا می پردازیم . در نهایت رأس های برشی و مجموعه های برشی حلقه ) ? (zni را با جزئیات بیشتر مورد مطالعه قرار می دهیم . مطالب این پایان نامه برگرفته از [11] و [9] می باشد.

15 صفحه اول

گراف مقسوم علیه های صفر در یک حلقه جابجایی

گراف مقسوم علیه های صفر یک حلقه جابجایی، گرافی خاص است که رئوس آن مقسوم علیه های صفر غیر صفر یک حلقه جابجایی است و هر راس این گراف تنها به رئوسی که مقسوم علیه صفر آن راس می باشند ، متصل است. هدف از معرفی گراف مقسوم علیه های صفر، بکارگیری یک شی ترکیباتی برای درک بهتر موضوع مجرد حلقه های جابجایی است. در این پایان نامه تقریبا تمام نتایجی که در این زمینه بدست آمده است ، ارائه شده است.

15 صفحه اول

حلقه های با گراف مقسوم علیه صفر از گونای یک

ویژگی های گراف مقسوم علیه صفر یک حلقه جابجایی و گونای آن را مورد بررسی قرار می دهیم. بویژه، تمام حلقه های جابجایی متناهی و یکدار که گراف مقسوم علیه صفر آنها دارای گونای یک است را مشخص کرده و رده بندی می نماییم. همچنین نشان می دهیم که برای یک عدد صحیح مثبت ثابت g، تعداد متناهی کلاس هم ارزی از حلقه هایی که گراف مقسوم علیه صفر آنها دارای گونای g است، وجود دارد. برای این منظور مقالات زیر را مورد م...

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه گیلان - دانشکده علوم پایه

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023