سنتز یک مرحله ای و سه جزئی مشتقات آلفا آمینو فسفونات ها به کمک سیانوریک اسید

پایان نامه
چکیده

چکیده ندارد.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

سنتز و بررسی خواص ضد باکتریایی مشتقات 2-آمینو-5-نیترو تیوفن ها

مقدمه: افزایش مقاومت دارویی علیه آنتی بیوتیک­ ها در اکثر باکتری ها منجر به توسعه ترکیب­ های ضد میکروبی شده است. هدف از این مطالعه سنتز و بررسی خواص ضد باکتری دسته ای جدید از مشتقات 2-آمینو-5-نیترو تیوفن­ ها بر سوش­ های استاندارد باکتری های استافیلوکوکوس اورئوس و اشریشیاکلی می ­باشد. مواد و روش ها: در مرحله‌ اول مشتقات 2-آمینو-5-نیترو تیوفن ها سنتز شدند. ساختار این مشتقات توسط داده‌ های طیف 1HNM...

متن کامل

سنتز یک مرحله ای مشتقات پر استخلاف پیرول با واکنش سه جزئی ویتیگ درون مولکولی

در این تحقیق، روشی جدید برای سنتز سه جزئی و یک مرحله ای مشتقات 2، 5-دی هیدروپیرول-2-اٌن گزارش شده است. محصولات در طی واکنش ویتیگ درون مولکولی، بین مشتقات آلکیل اُکسو (1و3-تیازول-2-ایل آمینو) استات، یا آلکیل (1و3-بنزوتیازول-2-ایل آمینو) (اُکسو) استات، با دی آلکیل استیلن دی کربوکسیلات و تری فنیل فسفین ایجاد شده اند. از جمله مزایای این روش شرایط آسان، زمان کوتاه واکنش و راندمان بالا می باشد.

15 صفحه اول

سنتز یک مرحله ای مشتقات پر استخلاف پیرول توسط واکنش سه جزئی

در این تحقیق روشی نوین، تک مرحله ای و سه جزئی برای سنتز تعدادی از مشتقات 3،1دی هیدرو-پیرول2-اُن از طریق واکنش آمین، مالئیک انیدرید و آلکیل استواستات در شرایط بدون حلال گزارش شده است. از جمله مزایای این روش سازگاری با محیط زیست، زمان کوتاه واکنش، استفاده از مواد اولیه در دسترس و راندمان بالا می باشد. همچنین واکنش در دمای محیط انجام می شود.

15 صفحه اول

سنتز سه جزئی و تک مرحله ای بتا آمینوکتون ها و سنتز نوین و سبز مشتقات پیرول با استفاده از اسکواریک اسید در محیط آبی

در این پایان نامه روشی ساده، و اقتصادی برای سنتز سبز مشتقات n- استخلافی پیرول با استفاده از 5،2 – دی متوکسی تترا هیدروفوران و 5،2- هگزان دی اون با آریل آمین ها در آب، تحت انرژی امواج فراصوت و نیز تحت شرایط حرارتی، درحضور کاتالیزور اسید اسکواریک، با راندمان های خوب تا عالی ارائه شد. همچنین سنتز سه جزئی و تک مرحله ای مشتقات بتا آمینوکتون را با استفاده از کاتالیزور اسید اسکواریک و از ط...

15 صفحه اول

سنتز یک مرحله ای سه جزئی مشتقات 2- (فنیل- فنیل آمینو متیل)- سیکلوهگزانون با استفاده از کاتالیزور موثر نانو جینت بال

ترکیبات بتا آمینو کربونیل حد واسط های مهمی در سنتز ترکیبات دارویی و شیمیایی هستند.انجام این دسته از واکنشها با استفاده سیکلوهگزانون،مشتقات بنزالدهید و آنیلین از نانو کاتالیست جینت بال به صورت یک مرحله سه جزئی و با استفاده از روش مانیخ صورت گرفته است.استفاده از این کاتالیست به نحو موثری بهبود در زمان و مقادیر مصرفی مواد را به دنبال داشته همچنین بازده به نحو چشمگیر و مشخصی افزایش می یابد.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه تربیت مدرس - دانشکده علوم پایه

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023