مرکز توپولوژیک برخی جبرهای گروهی با رویکرد نویفنگ

پایان نامه
چکیده

در این پایان نامه به بررسی مرکز توپولوژیک دوگان دوم جبرهای گروهی l^{1}(g)- m(g)- luc(g)-با رویکرد نویفنگ پرداخته و به سوالاتی در این زمینه پاسخ داده شده است.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

میانگین پذیری مرکز جبرهای گروهی

هدف این مقاله بررسی شرایطی از گروه g است که با آن شرایط zl^1(g میانگین پذیر می شود.در فصل اول به بیان تعاریف و مفاهیم لازم می پردازیم. در فصل دوم مباحثی را در زمینه جبرهای ابر تاوبری و جبرهای گروهی ارایه می دهیم.

15 صفحه اول

خواص میانگین پذیری مرکز جبرهای گروهی

در این پایان نامه به بررسی میانگین پذیری مرکز جبرهای گروهی می پردازیم. ابتدا خواص میانگین پذیری مرکز جبرهای گروهی را بررسی می کنیم و قضیه ابرتوبرین را بیان می کنیم. گروههای فشرده را تعریف می کنیم و خواص مرکز جبرهای گروهی آن را بررسی می کنیم و نشان می دهیم جبرهای گروهی فشرده میانگین پذیرند اگر قطر تقریبی آن کراندار باشد.نشان می دهیم اگرg همبند و غیر آبلی باشد، (zl1(gمیانگین پذیر نیست. شرایط لازم...

15 صفحه اول

ساختار ایدالی برخی جبرهای گروهی

فرض کنید a یک جبر باناخ باشد.دوگان دوم a با ضرب آرنز به یک جبر باناخ تبدیل می شود. در این پایان نامه خواص مقدماتی دوگان دوم a را بررسی می کنیم.بویژه برخی قضایا درباره ی ایدال های ماکسیمال منظم و رادیکال دوگان دوم a را بیان و اثبات می کنیم.چنانچه g گروه موضعا فشرده باشد دوگان دوم جبرگروهی l1(g) را با ضرب آرنز مجهز می کنیم. بسیاری از خواص اساسی آنرا بررسی می کنیم. بویژه نشان داده می شود رادیکال l...

15 صفحه اول

جبرهای فیستر با برگردان

در این مقاله به مرور فرم‌های دوخطی فیستر روی میدان‌ها و برگردان‌های فیستر روی جبرهای ساده‌ٔ مرکزی می‌پردازیم. همچنین به بیان حدس‌های مهم در این راستا، تلاش‌های انجام شده برای اثبات آن‌ها و نیز مسائل باز باقیمانده در مشخصه‌ٔ مخالف دو خواهیم پرداخت. درنهایت، تلاش‌های انجام شده برای تعمیم این حدس‌ها به مشخصه‌ٔ دو و تفاوت‌های نتایج به دست آمده در این مشخصه با سایر مشخصه‌ها نیز مرور می‌شوند.

متن کامل

مرکز توپولوژیکی ضعیف از دوگان دوم جبرهای باناخ

در این مقاله برای اولین بار مفهوم جدیدی به عنوان مرکز توپولوژیکی ضعیف چپ و راست برای دوگان دوم جبرهای باناخ a ، را تعریف کرده و رابطۀ آن را با آرنز منظم پذیری بررسی می کنیم.

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه زنجان - دانشکده علوم پایه

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023