جبرهای پوشش راسی استاندارد مدرج‏ دورها و برگ ها

پایان نامه
چکیده

هدف این مقاله مشخص کردن آن دسته از مجتمع های سادکی است که دارای جبر پوشش راسی استاندارد مدرج هستند. برای مجتمع سادکی نشان داده می شود که جبر پوشش راسی از هر زیر مجتمع سادکی آن استاندارد مدرج است اگر و تنها اگر این مجتمع سادکی هیچ دور فرد خاصی نداشته باشد. همچنین جبر پوشش راسی برای جنگل ها و شبه جنگل ها نیز بررسی می شود و نیز یک مجتمع سادکی جنگل است اگر وتنها اگر هیچ دور فرد خاص با طول بزرگتر یا مساوی 3 نداشته باشد.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

بررسی عدد تعیین کننده رنگ آمیزی راسی حاصلضرب دکارتی گرافهای کامل و حاصلضرب دکارتی دورها

در این پایان نامه پس از ارائه تعاریف لازم برای مطالعه در فصل اول ، در فصل دوم ، مجموعه های تعیین کننده در رنگ آمیزی راسی گرافها و مربعهای لاتین بررسی می شود.در فصل سوم ، عدد تعیین کننده ‏‎x‎‏ - رنگ آمیزی بحث و بررسی می شود. در فصل چهارم نتایج بحث ارائه شده است.

15 صفحه اول

جبرهای فیستر با برگردان

در این مقاله به مرور فرم‌های دوخطی فیستر روی میدان‌ها و برگردان‌های فیستر روی جبرهای ساده‌ٔ مرکزی می‌پردازیم. همچنین به بیان حدس‌های مهم در این راستا، تلاش‌های انجام شده برای اثبات آن‌ها و نیز مسائل باز باقیمانده در مشخصه‌ٔ مخالف دو خواهیم پرداخت. درنهایت، تلاش‌های انجام شده برای تعمیم این حدس‌ها به مشخصه‌ٔ دو و تفاوت‌های نتایج به دست آمده در این مشخصه با سایر مشخصه‌ها نیز مرور می‌شوند.

متن کامل

مرکزساز جبرهای عملگری استاندارد و h^*- جبرهای نیم ساده

در این پایان نامه مرکز ساز جبرهای عملگری استاندارد وh^*- جبرهای نیم ساده را بیان می کنیم. فرض کنیم a یک *h-جبر نیم ساده و t: a -> a یک نگاشت جمعی باشد به طوری که به ازای هر x∈a و بعضی n ≥ 1 داشته باشیم. 2t(x n+1) = t(x)xn + xnt(x) در این صورت t یک مرکزساز چپ و راست است. این پایان نامه بر اساس مقاله ی زیر نوشته شده است: i. kosi-ulbl and j. vukman, on centralizers of standard operator algebras ...

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه کردستان

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023