تعمیم و کاربردهای توابع ستاره گون و محدب

پایان نامه
چکیده

در این پایان نامه،نامساویهای ضرایبی برای رده های معینی از توابع تحلیلی و تک ارز در دایره واحد مورد مطالعه قرار می گیرد. همچنینبراورد ضرایب، شعاع تحدب و سایر خواص زیر رده ای از این خانواده، بنام توابع p- مقداری با ضرایب منفی بررسی می شود.

منابع مشابه

تعمیم و کاربردهای توابع ستاره گون

در این پایان نامه ابتدا رده هایی از توابع را معرفی میکنیم که در دایره واحد و باز تحلیلی و تک ارزند.همجنین تعدادی زیر رده از توابع تحلیلی با شناسه مختلف از ضرایب را بررسی میکنیم که بر حسب ضرب هادامارد تعریف شده اند.سرانجام براورد ضرایب ،شعاع ستارگونی وتحدب و سایر خواص را برای رده های تعریف شده از توابع تحقیق میکنیم

15 صفحه اول

خواص و کاربردهای توابع ستاره گون قوی

در این پایان نامه، با استفاده از مفهوم وابسته ی فرعی، رده های خاصی از توابع تحلیلی را معرفی و کران قدرمطلق این توابع بررسی شده اند. سپس شرایط کافی برای تک ارز بودن عملگرهای انتگرالی و سرانجام پایداری هایرز- اولام معادلات چندجمله ای ها، سریهای توانی و تعمیم معادله ی تابعی فیبونانچی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است.

توابع همساز ستاره گون

توابع همساز مختلط مقدار که در دیسک واحد ‎$‎‎‎‎delta‎‎$‎‏ تک ارز و حافظ جهت هستند‏ را می توان به صورت ‎$‎‎‎f=h+‎ar{g}‎$‎‎‏ نوشت که ‎$‎‎‎h‎$‎‏ و ‎$‎‎‎g‎$‎‏ در ‎$‎‎‎‎delta‎‎$‎‏ تحلیلی هستند. در این پایان نامه به بررسی شرایط تک ارزی و شرایط ضرایب توابع همساز ستاره گون می پردازیم. همچنین نشان می دهیم که این شرایط ‏ضزیبی در صورتی که ضرایب ‎$‎‎‎h‎$‎‏ منفی و ضرایب ‎$‎‎‎g‎$‎‏ مثبت باشند نیز الزامی هستند...

15 صفحه اول

تخمین ضرایب توابع ستاره گون و محدب ما - میندای تک ارز دو سویی

تابع تک ارز دو سویی تابع تک ارز و تحلیلی است که در دیسک واحد تعریف شده و معکوس آن {1-}^g=f نیز تک ارز در دیسک واحد می باشد. توابع تک ارز دو سویی f که و پیروی هستند با یک تابع تک ارز که برد آن نسبت به محور حقیقی متقارن می باشد را معرفی کرده و ضرایب اولیه ی آن زا به دست می آوریم.

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه سمنان - دانشکده ریاضی و کامپیوتر

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023