گراف های فاصله متوازن خوش رفتار

پایان نامه
چکیده

یک گراف غیر تهی را فاصله متوازن خوش رفتار گوییم هرگاه عدد صحیح مثبت?? وجود داشته باشد به طوری که برای هر دو راس مجاورv و uتعداد رئوسی از ? که بهu نسبت به v نزدیکترند برابر با تعداد رئوسی از? v باشند که به نسبت به u نزدیکترند که برابر با?? می باشد.

منابع مشابه

مجموع فاصله بین رئوس گراف

Let G=(V,E) be a graph where v(G) and E(G) are vertices and edges of G, respectively. Sum of distance between vertices of graphs is called wiener invariant. In This paper, we present some proved results on the wiener invariant and some new result on the upper bound of wiener invariant of k-connected graphs.

متن کامل

حدس های زیبا در نظریه گراف

به طور قطع، هر آنچه که در ریاضیات مطرح می‌شود الزاماً زیبا نیست. اما با باور به این‏‌که زیبایی در بطن بهترین‌ قسمت‌های ریاضی قرار دارد، تلاش می‌کنیم تا برخی از بهترین حدس‌های مربوط به نظریه‌ی گراف را گردآوری کنیم که با ملاک‌های مختلف زیبایی جور در بیایند.

متن کامل

فاصله طیف و فاصله طیف لاپلاسی گراف ها

محاسبه فاصله طیف گراف ها، کار جدیدی است که اخیراً آغاز شده است. در این پایان نامه ابتدا فاصله طیف گراف ها را مورد مطالعه قرار داده و رابطه جالب توجه آن ها را با انرژی گراف مشخص می کنیم. سپس این تعریف را برای ماتریس های لاپلاسی و نرمال ساز لاپلاسی گراف ها تعمیم داده و به تحلیل خواص فاصله طیف این ماتریس ها و بیان ارتباط آن ها با انرژی لاپلاسی، انرژی نرمال ساز لاپلاسی و انرژی شبه لاپلاسی می پردازیم...

طیف فاصله ی گراف های کیلی گروه های کاکستر

فرض کنید w یک گروه و w=(s) که در آن s = {s1,. . sn | (sisj)mij = 1, 1 ? i,j ? n} و m_ij in z و به ازای هر i, m_ij= 1 در این صورت گروه w را یک گروه کاکستر می نامیم. هر یک از s_i ها را انعکاس نامیم و مجموعه ی همه ی انعکاس ها را به صورت زیر نشان میدهیم. t= {wsw-1 : w in w , sin s} هم چنین فرض کنید w یک گروه و s زیر مجموعه ی کیلی از آن باشد. در این صورت گراف کیلی w نسبت به s را که با gamma(w,...

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه پیام نور استان مازندران - دانشکده علوم ریاضی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023