محمد نقی زاده

دانشگاه علامه طباطبائی

[ 1 ] - چارچوب ارزیابی فناوری بازی های موبایل مبتنی بر شبکه های اجتماعی

صنعت بازی‌های رایانه‌ای به‌ویژه بازی‌های شبکه اجتماعی به یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های صنایع خلاق تبدیل شده‌اند. توسعه کسب‌وکارها و شرکت‌های دانش‌بنیان در این حوزه، وجود پلتفرم‌های متنوع فناوری، رشد سریع فناوری و آثار اجتماعی و فرهنگی بازی‌های شبکه‌های اجتماعی لزوم ارزیابی فناوری‌های این بازی‌ها را ضروری می‌کند. این مقاله تلاش دارد تا با نگاهی جامع به این سؤال کلیدی پاسخ دهد که چه مجموعه عواملی را ب...

[ 2 ] - Analyzing Iran petroleum Industry Experience in Technological Learning in Joint R&D projects

Analyzing Iran petroleum Industry Experience in Technological Learning in Joint R&D projects The purpose of this study is to review and present the pattern of technological learning in Joint R&D projects in petroleum industry to provide the necessary basis for improving technological learning in petroleum industry. Therefore, technological learning process in JRDs is conducted by using theme an...