مطالعه واکنش بنزوئیل ایزو تیوسیاناتها در سنتز ترکیبات آلی

پایان نامه
چکیده

در این تحقیق، واکنش مشتقات بنزوئیل ایزوتیوسیانات با اورتو- فنیلن دی آمین و سپس محصول حاصله با مشتقات بنزآلدئید در حضور باز مورد مطالعه قرار گرفت. مشتقاتی از 2- بنزآمیدو بنزیمیدازول به عنوان محصول واکنش به دست آمد.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

کاربرد آسیل و بنزوئیل ایزوتیوسیانات ها در سنتز ترکیبات آلی

در این تحقیق، واکنش مشتقات بنزوئیل ایزوتیوسیانات با ارتو فنیلن دی آمین و سپس واکنش محصول بدست آمده با سود مورد مطالعه قرار گرفت. نتایج بدست آمده، تشکیل مشتقات n و n? - بیس بنز آمیدو تیو کربو نیل فنیلن دی آمین و بنزوئیک اسید به عنوان محصولات واکنش می باشد.

15 صفحه اول

مطالعه واکنش بنزوئیل ایزو تیو سیانات ها با آمین ها در حضور تری فنیل فسفیت

در این تحقیق، واکنش ترکیبات مختلف بنزوئیل ایزو تیو سیانات با مشتقات آمین، در حضور تری فنیل فسفیت مورد مطالعه قرار گرفت. نتایج به دست آمده، تشکیل مشتقات آسیل تیو اوره به عنوان محصول واکنش را نشان می دهد.

15 صفحه اول

سنتز ترکیبات آلی با استفاده از واکنش های چندجزئی

چکیده واکنش سه جزئی بین (n-ایزو سیان ایمینو)تری فنیل فسفران ، بی استیل و مشتقات کربوکسیلیک اسید آروماتیک تحت شرایط ملایم منجر به تشکیل مشتقات 3-]5-(آریل)- 4،3،1-اکسادیازول-2-ایل[-3- هیدروکسی -2-بوتانون با بهره بالا می گردد. واکنش سه جزئی بین(n-ایزو سیان ایمینو)تری فنیل فسفران، 1،1،1-تری فلوئورواستون و مشتقات کربوکسیلیک اسید آروماتیک تحت شرایط ملایم منجر به تشکیل مشتقات1،1،1-تری فلوئورو-...

15 صفحه اول

به دام اندازی حدواسط هویزگن حاصل از واکنش ایزوسیانیدها با آلکین های فعال: روشی کارآمد برای سنتز ترکیبات آلی نوین

حدواسط های دو یونی (دو قطبی) گونه هایی ناپایدار و بسیار واکنش پذیرند که در بسیاری از واکنش های آلی به صورت درجا ایجاد شده و در جریان واکنش با واکنش گرهایی دیگر به دام می افتند و فراورده واکنش را تولید می کنند. روش های بسیاری برای ایجاد انواع گوناگون حدواسط های دو یونی معرفی شده است. یکی از متداول ترین روش ها، افزایش نوکلئوفیل های غیر پروتیک به آلکین های فعال است و حدواسطی که به این روش ایجاد می...

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه سیستان و بلوچستان

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023