عملگرهای الحاقی در فضای خطی نرم دار فازی

پایان نامه
چکیده

در این پایان نامه فضاهای خطی نرم دار فازی، انواع عملگرهای خطی کراندار و پیوسته فازی، فضای دوگان فازی وعملگرهای الحاقی روی فضاهای خطی نرم دار فازی معرفی شده اند. سپس روابط بین کرانداری فازی و پیوستگی فازی را مورد مطالعه قرار داده ودر نهایت بعضی نتایج مهمروی عملگرهای الحاقی اثبات می گردد.

منابع مشابه

فضای خطی ? - نرم فازی شهودی تعمیم یافته

در این پایان نامه فضای خطی ? - نرم فازی شهودی تعمیم یافته معرفی می گردد و ویژگی های این فضا مورد بررسی قرار می گیرد. سپس توابع ? - پیوسته فازی شهودی تعمیم یافته، ? - پیوسته فازی شهودی تعمیم یافته قوی و ? - پیوسته فازی شهودی تعمیم یافته دنباله ای را معرفی نموده و نشان داده می شود که توابع ? - پیوسته فازی شهودی تعمیم یافته و ? - پیوسته فازی شهودی تعمیم یافته دنباله ای هم ارز و ? - پیوسته فازی شهو...

15 صفحه اول

خواص توپولوژی فضاهای خطی نرم دار فازی

در این پایان نامه فضاهای خطی نرم دار فازی معرفی شده و بعضی از خواص این فضاها مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین توپولوژی تولید شده توسط نرم فازی معرفی می گردد، در نهایت بعضی از خواص این توپولوژی از قبیل به طور موضعی محدب، نرم پذیری، فشردگی و کلآ کرانداری مورد بررسی قرار می گیرد.

بررسی توابعی از عملگرهای خود الحاقی در فضای هیلبرت

چکیده: نامساوی های عملگری روی فضای هیلبرت نقش مهمی را در نظریه عملگرها دارد که هدف اصلی این رساله نشان دادن نتایج اخیر درباره ای نامساوی ها، برای توابع پیوسته از عملگرهای خودالحاقی بر فضای هیلبرت مختلط است. ‎ در این پژوهش بعد از معرفی عملگرها، به بررسی برخی از این نامساوی ها پرداخته و ارتباط بین این نامساوی ها را مطرح کرده، و در نهایت کاربردی از عملگرها را در حالت ماتریس های متناهی البعد برای...

تقریب تکراری نقاط ثابت عملگرها روی فضای خطی نرم دار

در این پایان نامه روش های تکراری مختلفی نظیر ایشیکاوا و مان که توسط محققین مختلفی مورد مطالعه قرار گرفته است را معرفی نموده و همگرایی این دنباله را به نقاط ثابت رده خاصی از عملگرهایی که در تعدادی از شرایط انقباضی صدق می کنند را مورد بررسی قرار می دهیم.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه سیستان و بلوچستان - دانشکده ریاضی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023