عبدالهادی درزیان عزیزی

استادیار گروه مدیریت دانشگاه شهید چمران اهواز

[ 1 ] - نقش ابعاد سنتی و مجازی بانکها در بانکداری الکترونیکی آنها

امروزه جهان در عصر فراتکنولوژیکی قرار دارد. جایی که بیشتر کسب و کارها به سمت الکترونیکی شدن درحرکتند. صنعت بانکداری یکی از پیشگامان در این عرصه می­باشد. در این راستا یکی از الزامات موفقیت بانک­ها، وجود اعتماد مشتریان به بانکداری الکترونیکی است. هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر عوامل سنتی و مجازی بانکداری الکترونیکی در ایجاد اعتماد مشتریان به این نوع بانکداری است. ابعاد سنتی مورد بررسی در این پژوهش شا...

[ 2 ] - سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری

ارزش‌ها، یکی از لایه‌های فرهنگی تأثیرگذار بر رفتار افراد هستند و از آن‌جایی‌که عمدتاً آموخته می‌شوند و حالت پایدار و مطلق به خود می‌گیرند، ممکن است از مهم‌ترین تعیین‌کننده‌های انتخاب‌ها و تصمیم‌های خرید باشند.از سوی دیگر، رفتار شهروندی مشتری از جمله مفاهیم نسبتاً نوینی است که بسیار مطلوب سازمان‌ها بوده و بر رفتار دیگر گروه‌های مشتریان بسیار تأثیر‌گذار است. در پژوهش حاضر به بررسی رابطه میان سازگار...

[ 3 ] - بررسی نقش رفتارهای روابط عمومی در عملکرد روابط عمومی و اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: بانک‌های استان خوزستان)

هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه­ی میان رفتارهای مدیریت روابط عمومی با عملکرد روابط عمومی و عملکرد روابط عمومی با اعتماد اجتماعی است. نمونه­ی مورد مطالعه در این پژوهش شامل مدیران و کارشناسان روابط عمومی بانک بودند که به روش سرشماری از بین بانک­ها و مؤسسات مالی و اعتباری استان خوزستان انتخاب شدند. ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش شامل پرسشنامه­ی رفتارهای مدیریت روابط عمومی، پرسشنامه­ی عملکرد روابط ...

[ 4 ] - تبیین تاثیر تبلیغات ویروسی بر رفتار خرید مصرف کننده

در دنیای رقابتی کسب و کار امروز، عوامل متعددی بر رفتار خرید مصرف کنندگان و مشتریان تاثیرگذار است. در سال‌های اخیر تبلیغات ویروسی به عنوان یکی از روش‌های کارا و اثربخش که می­تواند سبب ایجاد آگاهی، علاقه، آزمایش و پذیرش محصول شود، پدیدار­ شد. تبلیغات ویروسی از طریق انتقال داوطلبا­نه پیام تحریک­آمیز یک برند از فردی به فرد دیگر به منظور تحت تأثیر قرار­دادن یا متقا­عد­کردن بیننده پیام جهت انتقال آن ...

[ 5 ] - شناسایی عوامل موثر بر رفتارخرید دانش آموزان مصرف‌کننده بازی-های رایانه‌ای (مورد مطالعه: دانش‌آموزان ابتدایی مدارس شهر اهواز)

یکی از مهم‌ترین موضوعات بازاریابی، مطالعه‌ی رفتار مصرف کننده است؛ بدیهی است کودکان نیز جدا از این مقوله نیستند. این مطالعه با هدف تعیین عوامل موثر بر انتخاب و رفتار خرید بازی-های رایانه‌ای توسط کودکان انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش دانش آموزان مدارس ابتدایی شهر اهواز می باشد که به دلیل بزرگی و دشواری دسترسی به همه آنها، تعداد 400 دانش آموز 7 تا 12 سال به عنوان نمونه به روش نمونه گیری تصاد...