راهنمای پرداخت با کارت های بین المللی: مسترکارت، ویزاکارت و...

منتشر شده در 1 سال،11 ماه قبل بازدید 1020
ویراساینس

در جدیدترین بروز رسانی سایت ویراساینس، امکان پرداخت بین المللی با تمامی کارت های بین المللی مستر کارت و ویزا کارت و ... برای کاربران خارج از ایران فراهم شده است.
برای خرید اشتراک به روی لینک «ارتقا به عضویت طلایی» کلیک کنید و وارد صفحه ی ارتقای حساب شوید. 

بعد از باز شدن صفحه «ارتقای حساب» در پایین صفحه لینک صفحه پرداخت بین المللی را مشاهده می کنید. با کلیک به روی این لینک وارد صفحه ی انگلیسی ارتقای حساب می شوید.
برای پرداخت های بین المللی پلن های یک ماه، سه ماهه و یکساله وجود دارد که شما بسته به نیازتان می توانید از یکی از این پلن ها را خریداری کنید. با خرید هر یک از این پلن ها می توانید «بدون محدودیت در تعداد دانلود» به فایل های موجود در منابع دسترسی پیدا کنید.

 برای پرداخت بر روی دکمه ی pay کلیک کنید. ابتدا صفحه ی فاکتور برای شما باز می شود که شما میتوانید اطلاعات فاکتور پرداحتی خود رو مشاهده کنید و سپس با کلیک بر روی دکمه ی pay now وارد صفحه ی درگاه پرداخت استرایپ می شوید.

تمامی پرداخت های شما از طریق درگاه امن استرایپ و بر روی زیر ساخت ابری سایت دوپراکس doprax.com انجام می شود.  بعد از وارد کردن اطلاعات کارت و پرداخت و کلیک بر روی دکمه ی  checkout، اگر اطلاعات درست باشد پرداخت موفقیت آمیز است و به صفحه ی نتیجه ی پرداخت در ویراساینس بازمی گردید. 
که در این لحظه وضعیت عضویت شما از عادی به طلایی ارتقا یافته است و می توانید به تمامی فایل های موجود در منابع بدون محدودیت دسترسی داشته باشید.
برای دسترسی و مشاهده ی فاکتورهای پرداختی نیز می توانید به روی لینک premium کلیک کنید.
در صورت بروز هر گونه مشکل میتوانید با ایمیل [email protected] با ما در تماس باشید. همکاران ما در لحظه پاسخگوی شما خواهند بود.

اگر کوپن تخفیف هم دارید با زدن گزینه ی :
 I have discount coupan
کوپن تخفیف خود را وارد کنید و دکمه ی اعمال رو کلیک کنید.
برای مثال شما قصد دارید که پلن یکساله رو با کوپن تخفیف ۵۰ ٪ خریداری کنید کوپن تخفیف را وارد می کنید اگر کوپن تخفیف شما معتبر باشد همانطوری که در تصویر می بینید پیام سبز رنگی مبنی بر معتبر بودن کوپن تخفیف مشاهده میکنید و قیمت نهایی با احتساب ۵۰٪ تخفیف محاسبه میشود.


  
برای دسترسی و مشاهده ی فاکتورهای پرداختی نیز می توانید به روی لینک premium کلیک کنید.
در صورت بروز هر گونه مشکل میتوانید با ایمیل [email protected] با ما در تماس باشید. همکاران ما در لحظه پاسخگوی شما خواهند بود.

پست های مرتبط