زیرکلاس های خاص کراندار از توابع تحلیلی و بررسی نامساوی های دیفرانسیلی

پایان نامه
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه ارومیه - دانشکده علوم
  • نویسنده سمیرا رهروی
  • استاد راهنما علی عبادیان
  • تعداد صفحات: ۱۵ صفحه ی اول
  • سال انتشار 1388
چکیده

چکیده ندارد.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

بهبودهایی از نامساوی های توابع محدب هندسی برای عملگرها

در این مقاله، تظریفی از تابع محدب هندسی ارائه که به کمک آن چندین نامساوی شناخته شده از توابع محدب هندسی بهبود داده شده‌ است. در پایان نیز نامساوی‌های بدست آمده برای توابع محدب هندسی عملگری توسیع داده شده است. نیز نامساوی‌های بدست آمده برای توابع محدب هندسی عملگری توسیع داده شده است.

متن کامل

تخمین ضرایب زیرکلاس جامع توابع تحلیلی و دو-تک ارز

با استفاده از مفهوم آرگومان و قدرمطلق دسته جامعی از توابع تحلیلی و دو تک ارز در دیسک واحد تعریف شده و ضرایب تیلورمکلورن بسط به سری توانی آنها را تخمین می زنیم.مولفین در مرجع[4]کلاس توابع دو تک ارز را بر اساس مفهوم آرگومان انجام داده اند و تخمینهای قدرمطلق ضرایب را برحسب پارامترهای موجود در تعریف کلاس حاصل نموده اند در حالی که مولف مرجع [18] شرایطی روی پارامترها اعمال نموده که توابع کلاس مورد ...

15 صفحه اول

نامساوی میانگین های حسابی - هندسی

در این مقاله، ضمن ارائه اثباتهایی از نامساوی میانگین های حسابی - هندسی، چندین کاربرد آن را بیان می کنیم. به علاوه میانگین های مهم دیگری را معرفی نموده، به توصیف تعمیم های مهم این نامساوی در جبر ماتریس ها و جبر عملگرها می پردازیم.

متن کامل

توابع تک ارز تعریف شده توسط عملگرهای انتگرالی و نامساوی های دیفرانسیلی

چکیده فرض کنیم s کلاس تمام توابع تحلیلی و تک ارز به شکل f(z)=z+?_(k=2)^???a_k z^k ? (1) روی قرص واحد u={z: z?c,|z|<1 } که درآن a_k?? و t زیر کلاسی از s شامل توابع تک ارز به شکل f(z)=z-?_(k=2)^???a_k z^k ? (2) باشد که تحلیلی روی قرص واحد u هستند. در این پایان نامه کلاس های مختلفی را بررسی می کنیم. این کلاس ها از تأثیر عملگرهای خاص روی توابع تحلیلی ذکر شده و صدق کردن در شرایط ویژه ساخته ...

15 صفحه اول

نامساوی پوپویچی برای توابع ماتریسی با توان منفی

در این مقاله، با استفاده از مقادیر ویژه ماتریس‌ها و نامساوی عددی پوپویچی، این نامساوی برای اثر ماتریس‌های مثبت بیان شده است. به علاوه، با در نظر گرفتن توابع ماتریسی با توان منفی، نامساوی‌های ماتریسی از نوع پوپویچی به دست آمده است. نتایج به دست آمده در این مقاله، معکوس نامساوی‌های ماتریسی شناخته شده هستند.

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه ارومیه - دانشکده علوم

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023