یک توسیع ناجابجایی از انتگرال های مجرد

پایان نامه
چکیده

چکیده ندارد.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

مکانیک کوانتومی ناجابجایی در حوالی یک جسم سنگین

In this study, the noncommutative problems of quantum mechanics in the presence of the classical gravitation field are investigated. It is shown that spaectime will fail by Schwarzschild metric, and classical response to the gravitational field, will be equal to the change in the geodesic derivation equation

متن کامل

یک روش تکراری برای حل عددی معادلات انتگرال ولترای نوع اول با استفاده از توسیع

در این پایان نامه یک روش توسیع و یک روش تکراری توسیع برای حل عددی معادلات انتگرال ولترای خطی نوع اول ارائه می شود. این روش ها مبتنی بر استفاده از توابع بلاک پالس و ماتریس عملگری آنها است. با استفاده از روش تکراری توسیع معادلات انتگرال ولترای خطی نوع اول به رابطه ی تکراری تبدیل می شود و در هر تکرار تقریب مقدار تابع جواب را تخمین می زند. همچنین نتایج عددی و مقایسه این روش با بعضی از روش های دیگر ...

انتگرال از ارشمیدس تا لبگ

در این مقاله شرحی تاریخی- توصیفی از شکل گیری و تکامل مفهوم انتگرال از ابتدا تا زمان لبگ ارائه می کنیم. همچنین با تمرکز بر روی برخی جنبه های خاص نظریه های ریمان و لبگ و با ارائه مثالهایی به برخی از کاستی های این دو نظریه انتگرال اشاره خواهیم کرد.

متن کامل

روش های تخمین تعداد صفرهای انتگرال آبلی

ارتباط بسیار نزدیکی بین مساله شانزدهم ضعیف شده هیلبرت و مساله یافتن کران بالا برای تعداد صفرهای انتگرال آبلی وجود دارد. این مقاله به بررسی روش های مختلف برای تخمین تعداد صفرهای این نوع انتگرال می پردازد.

متن کامل

توسیع عمومی از نامساوی های چی بی شف برای انتگرال های سوگینو و انتگرال های فازی شبه نرم دار

در این پایان نامه سعی داریم تعمیمی از نامساوی چی بی شف را برای انتگرل های سوگینو ارائه دهیم و در ادامه نامساوی چی بی شف را برای انتگرال های شبه نرم دار، روی فضاهای مجرد اثبات کنیم.

مکانیک کوانتومی ناجابجایی در حوالی یک جسم سنگین

ما هامیلتونی نهایی مسایلی از مکانیک کوانتومی ناجابجایی را در حضور میدان گرانشی کلاسیکی مطالعه خواهیم کرد که منشاء میدان گرانشی یک جسم کروی متقارن سنگین در نظر گرفته می شود. این فرض به متریک شوارتشیلد منجر خواهد شد و فرض می کنیم که تاثیر حضور میدان گرانشی ناشی از متریک شوارتشیلد بر دینامیک ذرات در حد یک پاسخ کلاسیکی و باندازه تغییر در معادله ژئودزیک ذره باشد.

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه بیرجند

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023