انتخابهای پیوسته

پایان نامه
چکیده

چکیده فرض کنید x و y دو فضای توپولوژیک و ? t:x یک چند تابعی باشد. تابع پیوسته f:x?y را یک انتخاب برای t نامند هرگاه برای هر x ? x داشته باشیم f(x) ? t(x). در این پایان نامه به بررسی شرایط کافی برای وجود انتخاب چند تابعی ها خواهیم پرداخت. قضیه مایکل یکی از مهمترین نتایج در این زمینه است. انتخابهای تقریبی و مساله تجزیه انتخابها نیز از موضوعات اساسی این پایان نامه می باشد. ما همچنین انتخابهای چندتابعی های لیپشیتز و چند تابعی های نا پیوسته پایینی را مورد بررسی قرار خواهیم داد. واژه های کلیدی: انتخاب پیوسته، چند تابعی، چند تابعی لیپشیتز، انتخابهای تقریبی، مساله تجزیه انتخابها.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

بحثی درباره نیم پیوستگی پائین و انتخابهای پیوسته برای توابع چندتای محدب مقدار

در این مقاله روی نیم پیوستگی پائین تابع مجموعه ها و روابط بین انواع نیم پیوستگی پائین بحث کرده، سعی می شود که شرایط همگرایی توابع مجموعه ایی را مورد بررسی قرار داد. در ادامه در باره روابط بین مجموعه انتخابهای مختلف بحث می شود و در خاتمه نیز سعی می شود که شرایط گسترش انتخابهای پیوسته مورد بررسی قرار گیرد.

15 صفحه اول

منطق پیوسته

منطق پیوسته تعمیمی از منطق کلاسیک به یک منطق با مجموعه مقادیر درستی بی‌نهایت مقداری است. بسیاری از نتایج منطق کلاسیک و نظریه مدلِ آن به منطق پیوسته تعمیم داده شده‌اند. منطق پیوسته نه تنها در بررسی و تحلیل خواص ساختارهای مباحث آنالیز ریاضی کاربردهای فراوانی دارد، بلکه باعث بوجود آمدن نگرش‌های جدیدی در نظریه مدل منطق کلاسیک نیز شده است.در مقاله حاضر مروری خواهیم داشت بر سیر تکاملی منطق پیوسته از ر...

متن کامل

انتخابهای خطی از توابع مجموعه ای مقدار

در این پایان نامه نشان می دهیم تحت شرایط مناسبی، توابع مجموعه ای مقداری که در شمول های خطی کلی صدق می کنند، انتخاب های خطی دارند. همچنین به بررسی شرایط مطلوب برای وجود انتخابهای جمعی از توابع مجموعه مقدار ‎$ (alpha,eta) $-‎زیرجمعی و زبرجمعی می پردازیم. سرانجام انتخاب های خطی توابع مجموعه ای مقدار صادق در شمول خطی تک متغیره و نیز دو متغیره از گروهواره های مربع متقارن را مورد مطالعه قرار خواهیم ...

15 صفحه اول

نگاشت های R - s - پیوسته

کلاس جدیدی از نگاشتهای پیوسته، به نام نگاشت های R - s - پیوسته ، معرفی میشود. ارتباط میان R - s - پیوستگی با پیوستگی و انواع دیگری ازپیوستگیهای قوی که تاکنون معرفی شده اند، بررسی میشود. سپس ویژگیهای نگاشتهای R - s - پیوسته مورد مطالعه قرار میگیرد.

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

دانشگاه تربیت معلم - تبریز - دانشکده علوم

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023