شیفت های پسرو روی جبرهای تابعی

پایان نامه
چکیده

در تهیه این پایان نامه از مقاله تاکاگی و چند مقاله دیگر که در مراجع کر شده استفاده می کنیم . هدف اصلی این پایان نامه بررسی و مشخص کردن فضاهایی است که عملگرهای شیفت روی آنها وجود دارد و یا فضاهایی که چنین عملگرهایی را نمی پذیرند می باشد . در این پایان نامه به یکی از سوالات مهم هولپ در مورد وجود عملگرهای شیفت روی یکی از فضاهای تابعی تا حدودی پاسخ داده می شود .

منابع مشابه

درونریختی روی برخی از جبرهای تابعی

این پایان نامه در چهار فصل تنظیم شده است: فصل اول ، مقدمات.فصل دوم، درونریختی روی جبرهای توابع بی نهایت بار مشتقپذیر وفصل سوم، درونریختی روی جبرها.فصل چهارم، درونریختی روی جبرهای لیپشیتس.

15 صفحه اول

نگاشت‌های نگهدارنده جفت‌های عملگری باناخ روی جبرهای عملگری

فرض کنید ‎$mathcal{B(X)}$‎ جبر شامل تمام عملگرهای خطی کران‌دار روی فضای باناخ ‎$mathcal{X}$‎ و ‎$phi:mathcal{B(X)}longrightarrow mathcal{B(X)}$‎ یک نگاشت جمعی دوسویی باشد که جفت عملگری باناخ را از دو طرف حفظ می کند. در این مقاله، نشان می دهیم که به ازای هر ‎$A in mathcal{B(X)}$‎ و ‎$x in mathcal{X}$‎، اسکالرهای ‎$alpha‎ , ...

متن کامل

پایداری معادلات تابعی روی جبرهای باناخ ناارشمیدسی

این پایان نامه شامل 5 فصل می باشد که به پایداری معادلات تابعی و همریختی ها و مشتق ها در فضاهای مختلف می پردازد که مهمترین این فضاها فضای جبرهای باناخ ناارشمیدسی می باشد و همچنین معادلات جدیدی معرفی شده اند که به حل آنها می پردازیم.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه تبریز - دانشکده ریاضی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023