قضایای نقطه ثابت برای نگاشت های با شرط (b)

پایان نامه
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه بیرجند - دانشکده علوم ریاضی
  • نویسنده زینب جویمندی
  • استاد راهنما علیرضا جانفدا
  • تعداد صفحات: ۱۵ صفحه ی اول
  • سال انتشار 1391
چکیده

در این پایان نامه رده ی جدیدی از نگاشت های غیرخطی که در شرط (b) صدق می کنیم. همچنین، قضایای نقطه ثابت از نوع پزی، بالیُون و اصول نیم بسته را برای نگاشت های با شرط (b) مطالعه می نمائیم. بعلاوه، قضایای همگرایی ضعیف برای مسائل تعادل و نقاط ثابت نگاشت های با شرط (b) را بررسی می کنیم.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

قضایای نقطه ثابت مشترک برای توابع انباضی ضعیف توسعه یافته تحت شرط ضعیف میر-کیلر توابع

در این مقاله به اثبات قضایای نقطه ثابت برای توابع مجموعه ای مقدار می پردازیم و بعضی از شرایط ضعیف انقباضی را توسیع می دهیم.  نتایج ما نتایج چنگ-چن و چریچ  را توسیع می دهد. در انتها با یک مثال توسیع بودن نتایج را نشان می دهیم.

متن کامل

قضایای نقطه ثابت برای نگاشت های از نوع ? - ? انقباض

ابتدا وجود و یکتایی نقاط ثابت بررسی شده و سپس قضایای نقطه ثابت در مورد اثبات وجود و یکتایی جواب یک معادله دیفرانسیل با مقدار مرزی نوسانی بکار برده شده اند. یک مفهوم جدید از نگاشت های از نوع-?-?انقباض معرفی شده و قضیه نقطه ثابت را برای برخی از نگاشتها در فضای متریک کامل ثابت می شود.

قضایای نقطه ثابت مشترک برای نگاشت های انتقباضی اکید

در این پایان نامه یک قضیه نقطه ثابت مشترک را با استفاده از مفهوم نگاشت های جابجایی r-ضعیف برای یک جفت از نگاشت های ناسازگار،بدون استفاده از کامل بودن فضا و پیوستگی نگاشت های بکار رفته بررسی می کنیم.

15 صفحه اول

قضایای نقطه ثابت برای نگاشت های ناگشترشی در فضاهای باناخ

در این پایان نامه برخی از قضایای جدید نقطه ثابت را برای نگاشت های ناگشترشی و انقباض های 1-مجموعه ای تعریف شده روی زیر مجموعه های بسته، محدب و نه لزوما کراندار از فضاهای باناخ مورد بررسی قرار می دهیم. برهان قضایا بر اساس نتیجه مهمی در رابطه با مجموعه نقاط ثابت تقریبی از یک نگاشت ناگسترشی بوده و در این میان اندازه نافشرده کوراتسکی ابزار اصلی به شمار می آید. برای تحقق بخشیدن به این نتایج مثال های...

15 صفحه اول

قضایای نقطه ثابت مشترک برای زوج نگاشت های سازگاروزوج نگاشت های زیر سازگار

روابط بین آنها را بررسی می کنیم.سپس به مطالعه مفاهیم جدیدی مانند زیرسازگاری وبه طورزیردنباله ای پیوسته که در سال 2009 توسط بوهاجرا ارائه شده است خواهیم پرداخت. در نهایت هدف از این پایان نامه بررسی وجود ومنحصر به فردی نقاط ثابت مشترک زوج نگاشت های بالاست.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه بیرجند - دانشکده علوم ریاضی

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023