جواب های تنک دستگاه های فرومعین

پایان نامه
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه گیلان - دانشکده علوم ریاضی
  • نویسنده مجتبی گلستانی پور
  • استاد راهنما مازیار صلاحی
  • تعداد صفحات: ۱۵ صفحه ی اول
  • سال انتشار 1391
چکیده

بسیاری از مسائل اساسی در مهندسی برق، آمار و ریاضی کاربردی با یافتن جواب های تنک دستگاه های خطی فرومعین درگیر هستند. در حالت کلی به دست آوردن تنک ترین جواب، یک مسأله np-hard است. در این پایان نامه این مسأله را مورد مطالعه قرار می دهیم. ابتدا مدل برنامه ریزی صحیح آمیخته آن را بررسی و نقاط ضعف این مدل را بیان می کنیم. سپس شرایطی را ارائه می دهیم که این مسأله با یک مسأله محدب معادل می شود. با توجه به موفقیت روش های حریصانه در حل این مساله، یکی از معروفترین این روش ها را نیز معرفی می کنیم. در پایان با ارائه مثال های متعدد به مقایسه روش حریصانه و شکل برنامه ریزی خطی مسأله محدب می پردازیم.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

یافتن سریع جواب در دستگاه های فرومعین

در این پایان نامه، الگوریتم های سریعی برای محاسبه جواب های نرم مینیمال -‎2‎ در دستگاه های فرومعین ارائه می شود. برای تعمیم این الگوریتم ها، از تئوری محاسبه کران های خطا برای حل عددی چنین مسائلی استفاده شده است. علاوه بر این، تکنیک هایی برای بهبود الگوریتم محاسبه کوچک ترین کران خطا معرفی می شوند.

15 صفحه اول

روش های تکراری موازی برای دستگاه های خطی تنک

معماری های کامپیوترهای موازی، الگوریتم های موازی و برنامه نویسی موازی از ارکان محاسبات موازی می باشند. در این پایان نامه به اختصار در مورد هریک بحث می شود. در ابتدا درباره معماری سیستم های کامپیوتری موازی معاصر و ارزیابی کارایی و مقیاس پذیری سیستم های موازی بحث می شود. همچنین درباره مدل های برنامه نویسی موازی، حافظه اشتراکی، انتقال پیام و بعلاوه درباره ابزارها و محیط برنامه نویسی موازی بحث خواه...

15 صفحه اول

یافتن جواب بهینه مدل انتخاب تکنولوژی با داده های فازی

در این مقاله روشی برای یافتن جواب بهینه مدل انتخاب تکنولوژی با داده های فازی معرفی می شود. مقاله یک روش ساده محاسباتی برای یافتن جواب بهینه مساله برنامه ریزی خطی فازی مدل انتخاب تکنولوژی پیشنهاد می کند که درآن نیاز به حل هیچ LP فازی نیست. این تحقیق از پیچیدگی محاسبات داده های فازی می کاهد و زمانیکه پیچیدگی بیشتری مطرح می شود اهمیت این روش نیز افزایش می یابد.

متن کامل

عفونت های دستگاه ادراری

آنچه در پی می آید «چکیده نوشتجات پزشکی» است که به همت استاد ارجمند جناب آقای دکتر یلدا و سرکار خانم دکتر رسولی نژاد در زمینه عفونت های دستگاه ادراری تهیه گردیده است.یک علت اصلی در سیستیت عود کننده در مردها، عبارتست از پروستاتیت مزمن. که یکی از عوارض غیر شایع پروستاتیت شامل اپیدیدیمیت. درسیستیت عفونت سطحی است و بدین جهت با یک دوره درمان کوتاه مدت سه روزه برطرف می شود ولیکن در پیلونفریت ها، عفونت...

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه گیلان - دانشکده علوم ریاضی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023