نامساوی چی بی شف برای شبه انتگرال ها

پایان نامه
چکیده

در این پایان نامه نامساوی چی بی شف برای شبه انتگرال ها بیان و اثبات می شود. در پایان صورت قوی تری از نامساوی چی بی شف برای شبه انتگرال ها بیان و اثبات می شود.

منابع مشابه

تعمیم نامساوی چی بی شف برای انتگرال های سوگینو

نامساوی چی بی شف برای انتگرال های سوگینو تاکنون بطور گسترده مطالعه شده اند. در این پایان نامه این انتگرال ها در حالت خاص به خط حقیقی و عملگر ضرب محدود شده اند.

15 صفحه اول

نامساوی چی بی شف برای انتگرال های سوگینو

در این پایان نامه، نامساوی چی بی شف برای انتگرال های سوگینو روی فضای اندازه فا‍زی دلخواه بررسی می شود.انواع دیگری از نامساوی چی بی شف تحت شرایط خاص مورد بررسی قرار می گیرند. در ادامه، نتایج به دست آمده برای توابع هم یکنوا وتوابع s- تجزیه پذیر بیان می گردد. بالاخره، نامساوی چی بی شف و مارکوف را برای شبه انتگرال ها تعمیم می دهیم.

توسیع عمومی از نامساوی های چی بی شف برای انتگرال های سوگینو و انتگرال های فازی شبه نرم دار

در این پایان نامه سعی داریم تعمیمی از نامساوی چی بی شف را برای انتگرل های سوگینو ارائه دهیم و در ادامه نامساوی چی بی شف را برای انتگرال های شبه نرم دار، روی فضاهای مجرد اثبات کنیم.

انتگرال فازی برای توابع یکنواونامساوی نوع چی بی شف فازی

پایان نامه حاضر برخی تعاریف و خواص اساسی برای اندازه فازی، توابع اندازه پذیر فازی و انتگرال فازی ارائه می دهد و همچنین خواص اساسی انتگرال سوگینو را مورد بررسی قرار می دهد. برخی کران های بالای مطلوب برای انتگرال سوگینوی توابع یکنوا ارائه شده و نیز در ادامه یک نامساوی از نوع چی بی شف برای انتگرال سوگینو نشان داده می شود. سپس نتایج قبلی فلورس- فرانیولیک و رومن- فلورس در نامساوی نوع چی بی شف انتگرا...

15 صفحه اول

تعمیم نامساوی چی بی شف برای انتگرالهای فازی نیم(هم) نرمها

در این پایانامه، مفاهیمی مانند فضاهای اندازه پذیر، توابع اندازه پذیر، انتگرال سوگینو تعریف و خواص اساسی انتگرال های سوگینو بیان واثبات می شودو همچنین مفاهیمی چون، نرم، هم نرم، t-نرم، s-هم نرم و تعریف انتگرال های فازی شبه نرم وشبه هم نرم بیان و برخی قضایای اساسی مرتبط به آنها توسیع داده می شود.

نامساوی هاردی و نامساوی استولارسکی برای انتگرال های فازی

در این پایان نامه مفاهیمی از قبیل اندازه ?-فازی ،اندازه سوگینو ، فضای اندازه فازی ، توابع اندازه پذیر و قضایای مربوط به آنها و تعریف انتگرال فازی و قضایای مربوطه مورد مطالعه قرار می گیرد . همچنین در فصل اول نامساوی های دیگری مانند چی بیشف ،ینسن و مارکو برای انتگرال های فازی مورد بررسی قرار می گیرند و از مقاله اصلی (1) نامساوی هاردی برای انتگرال فازی بیان می شود که با شرایط معادل بر نامساوی هارد...

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه مراغه - دانشکده علوم پایه

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023