فضای متریکهایداگلاس-ویل تعمیم یافته

پایان نامه
چکیده

دراین پایان نامه فضای داگلاس-ویل تعمیم یافته را مورد مطالعه قرار داده و نشان داده ایم که کلاس فضای فینسلری r-مربعی زیرمجموعه محض کلاس فضای داگلاس-ویل تعمیم یافته است پس از آن اثبات کرده ایم که مترهای داگلاس-ویل تعمیم یافته باانحنای لندسبرگ صفر دارای h-انحنای صفر است.

منابع مشابه

بررسی یک کلاس خاص از مترهای داگلاس-ویل تعمیم یافته

این پایان نامه قصد داریمیک کلاس خاص از مترهای داگلاس ویل تعمیم یافته را بررسی کنیم که انفینسلری از این کلاس با انحنای پرچمی ایزوتروپیک غیر صفر ریمانی است اگرو تنها اگر e=0حنای داگلاس انها در طول هر کوتاهترین فاصله ثابت است .و ثابت می کنیم که هر متر

15 صفحه اول

فاکتوریل تعمیم یافته

تابع فاکتوریل با استفاده از مفهومی به نام p-ترتیب، به زیرمجموعه حلقه اعداد صحیح تعمیم پذیر است. هدف این نوشتار، آگاهی دادن از چگونگی این تعمیم است. در پایان به مفهوم ایدآل فاکتوریل در حوزه های ددکیند اشاره خواهد شد.

متن کامل

فضای متریک تعمیم یافته و قضیه کاریستی

در این پایان نامه به مطالعه ی فضاهای نیمه متریک و فضاهای متریک تعمیم یافته میپردازیم. سپس اصل انقباض باناخ و قضیه ی کاریستی را در فضاهای نیمه متریک و فضاهای متریک تعمیم یافته اثبات می کنیم.

فضای خطی ? - نرم فازی شهودی تعمیم یافته

در این پایان نامه فضای خطی ? - نرم فازی شهودی تعمیم یافته معرفی می گردد و ویژگی های این فضا مورد بررسی قرار می گیرد. سپس توابع ? - پیوسته فازی شهودی تعمیم یافته، ? - پیوسته فازی شهودی تعمیم یافته قوی و ? - پیوسته فازی شهودی تعمیم یافته دنباله ای را معرفی نموده و نشان داده می شود که توابع ? - پیوسته فازی شهودی تعمیم یافته و ? - پیوسته فازی شهودی تعمیم یافته دنباله ای هم ارز و ? - پیوسته فازی شهو...

15 صفحه اول

فضای حاصل ضرب توپولوژی های تعمیم یافته

: در این پایان نامه ابتدا تعریف حاصل ضرب توپولوژی های تعمیم یافته را ارائه می کنیم. پس از آن به بیان برخی خواص این حاصل ضرب پرداخته و رابطه ی بین حاصل ضرب و عمل گرهای توپولوژی تعمیم یافته را بررسی می کنیم. سپس به بررسی مفاهیم هم بندی و فشردگی تعمیم یافته می پردازیم. هم چنین نشان می دهیم که قضیه ی تیخونف برای توپولوژی های تعمیم یافته نیز برقرار است.

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه قم - دانشکده علوم پایه

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023