خواص توپولوژی فضاهای خطی نرم دار فازی

پایان نامه
چکیده

در این پایان نامه فضاهای خطی نرم دار فازی معرفی شده و بعضی از خواص این فضاها مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین توپولوژی تولید شده توسط نرم فازی معرفی می گردد، در نهایت بعضی از خواص این توپولوژی از قبیل به طور موضعی محدب، نرم پذیری، فشردگی و کلآ کرانداری مورد بررسی قرار می گیرد.

منابع مشابه

ویژگی و ساختار توپولوژی خطی روی فضاهای خطی نرم دار فازی

در این پایان نامه، فضای خطی نرم دار فازی، ارتباط بین ?-همگرایی و ?-کشی، مفاهیم کرانداری و پیوستگی فازی عملگرهای خطی روی فضاهای نرم دار فازی را معرفی می کنیم. بعلاوه رابطه بین پیوستگی فازی و کرانداری فازی مطالعه شده است.

قضایای نقطه ثابت روی فضاهای خطی نرم دار فازی

در این پایان نامه ارتباط بین –?نرمها و نرم فازی، خواص ??همگرایی و ??کشی، تعاریف کرانداری -lفازی و بسته –lفازی را در فضاهای نرم دار فازی معرفی می کنیم. در آخر مفاهیم ساختار نرمال فازی، نگاشت توسعه نیافته فازی و قضیه نقطه ثابت برای نگاشتهای توسعه نیافته فازی بیان

فضاهای توپولوژی فازی

در سال 1965 نظریه مجموعه های فازی برای اولین بار توسط یک ایرانی الاصل بنام پروفسور زاده بوجود آمد و در رشته های مختلف ریاضی بکار گرفته شد. چانگ ، ونگ و لوین بعضی از مفاهیم توپولوژی عمومی را در نظریه های فازی بکار بردند و نظریه فضاهای توپولوژی فازی را گسترش دادند. حال در این رساله، به بررسی این نظریه می پردازیم که شامل چهار فصل می باشد. در فصل اول مقدمات و تعاریف مورد نیاز گنجانده شده اند. در فص...

15 صفحه اول

نرم فازی و توپولوژی فازی

در این پایان نامه، دو نوع توپولوژی فازی تعریف شده روی فضاهای خطی نرم دار فازی ارائه شده است. در ادامه نشان داده شده است که فضاهای خطی نرم دار فازی با توپولوژی نوع اول یک فضای برداری توپولوژیک فازی نیستند اما با توپولوژی نوع دوم هستند، یعنی توابع جمع برداری و ضرب اسکالر نسبت به توپولوژی نوع دوم پیوسته فازی هستند.

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه ولی عصر (عج) - رفسنجان - دانشکده ریاضی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023