قاب ضربگرها درحاصل ضربهای تانسوری هیلبرت مدولهاروی پیش *c-جبرها

پایان نامه
چکیده

برای قاب استاندارد n{hn } از ضربگرها برای هیلبرت a- مدول e و قاب استاندارد {tn}n از ضربگرها برای هیلبرت b- مدول f ، قاب استاندارد از ضربگرها برای حاصل ضرب های تانسوری خارجی و داخلی e وf می سازیم ، برای اینکار از ریختار ناتباهیده پیش *c - جبر a به توی پیش *c - جبر تمام ریختارهای مدولی الحاقی روی f استفاده می کنیم.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

ضربهای تانسوری jc جبرها و jc جبرهای هسته ای

ضربهای تانسوری -c* جبرها نخست توسط turumaru در 1952 مورد بررسی قرار گرفت ولی کار زیادی در مورد آنها انجام نگرفت تا آنکه حدود دوازده سال بعد توسط takesaki مثالی از دو -c* جبر آورده شده که ضرب تانسوری آنها را می توانست به دو طریق کامل کند تا تبدیل به -c* جبر شوند. از آن به بعد این موضوع به سرعت گسترش یافت . رده تمام -c* جبرها که نسبت به ضرب تانسوری رفتار خوبی دارند (جبرهای هسته ای) مورد مطالعه قر...

C*-جبرها و جبرهای کامیان-پسک تجزیه ناپذیر

فرض کنیم A یک گراف سطری- متناهی و K یک میدان است. در این مقاله، به مطالعه تجزیه‌پذیری جبر کامیان-پسک KP(A) و C*-جبر C*(A) متناظر با A می‌پردازیم. به ویژه، به کمک ویژگی‌های A و گروه‌وار G_A ، شرایط لازم و کافی برای این تجزیه‌پذیری ارایه می‌شود. علاوه بر این نشان می‌دهیم در شرایط خاص می‌توان جبر کامیان-پسک را به‌صورت حاصل‌جمع مستقیم متناهی از جبرهای کامیان-پسک تجزیه‌ناپذیر نوشت.

متن کامل

بررسی آشفتگی قاب هاو پایه ریس در هیلبرت *c-مدول

در این تحقیق برخی نتایج جدید برای قاب ها و پایه ریس در هیلبرت ‎‎c*‎- مدول را ارائه می دهیم. سپس خواص آن ها را در فضای هیلبرت ‎‎c*‎- مدول بررسی می کنیم. در پایان آشفتگی قاب ها و پایه ریس در فضای هیلبرت ‎c*‎- مدول را مشخص می کنیم, یعنی شرط لازم و کافی را تحت آشفتگی پایه ریس در فضای هیلبرت ‎‎c*‎- مدول به دست می آوریم تا پایه ریس باقی بماند‎.

15 صفحه اول

برخی خواص ازg-قاب ها در هیلبرت *c-مدول

در این پایان نامه برخی نتایج جدید برای g-قاب ها در هیلبرت*c-مدول ها را ارایه می دهیم.آنگاه یک عملگر a-خطی کراندار معرفی می کنیم.با استفاده از این عملگر خواصی ازg- قاب ها و پایهg- ریس در هیلبرت*c- مدول را مشخص می کنیم.در پایان برخی تساوی ها و نامساوی های مهم برای قاب ها وg- قاب ها را در هیلبرت *c-مدول ثابت می کنیم.

15 صفحه اول

قاب ها برای هیلبرت c*-مدول های شمارا مولد

ابتدا هیلبرت c*-مدول های شمارا مولد تعریف میشود.بدین جهت ابتدا c*-جبر را تعریف میکنیم.عناصر خاصی از آن مثل تصاویر معرفی میشوند.مفهوم قاب ها را برای هیلبرت c*-مدول های شمارا مولد باز میکنیم.عملگرهای الحاقی پذیر پوشا مطالعه میشوند و ارتباط بین پوشایی و کرانداری بررسی میشود.اثر عملگرهای الحاقی پذیر پوشا بر قابها به صورت یک قضیه بررسی میشود. عملگرهای فشرده و c*-جبر متشکل از آن بررسی میشود.اگر ( k(...

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه مراغه - دانشکده علوم پایه

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023