بررسی عملگرهای انتگرال بر روی توابع تک ارز وستاره گون

پایان نامه
چکیده

تابع تحلیلی که یک به یک می باشد را تک ارز می نامیم.ازنظرتحلیلی تابع تک ارز مشتق مخالف صفر داردوازنظر هندسی تابع تک ارز خم های ساده را به خم های ساده می نگارد.به دلیل اهمیت این رده،در این پایان نامه به بررسی محک های تک ارزی عملگرهای انتگرال می پردازیم. در این راستا،در فصل اول، به بیان تعاریف و قضایای مقدماتی پرداخته ایم. در فصل دوم،در هر بخش به طور جداگانه عملگرهای مختلفی را در نظر گرفته و محک های تک ارزی آنها را تفسیر می کنیم.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

بررسی عملگرهای انتگرال بر روی توابع ماربیچ

در این پایان نامه ، به بیان تعاریف و قضایای مربوطه به رده توابع مارپیچ می پردازیم ، همچنین با معرفی چند عملگر انتگرال ، شرایطی که عملگرها در رده های مذکور قرار می گیرند را مورد بررسی و مطالعه قرار می دهیم و در واقع شرایطی را برای مارپیچ بودن این عملگرها ارائه می دهیم . همچنین شرایط محدب بودن را به اختصار بیان می کنیم .

15 صفحه اول

محک هایی برای ستاره گون بودن توابع تک ارز

فرض کنیم s رده ی تمام توابع نحلیلی و تک ارز به شکل f(z) = z + ς n=٢ nzn روی قرص یکه باز {1>[z], c ∋z:z} و a رده ی همه توابع تحلیلی نرمال شده {z}f در u باشد. در این پایان نامه رده ی تمام توابع تحلیلی به شکل بالا که در شرط صدق می کند را مورد بررسی قرار می دهیم. همچنین شرایطی را روی ?و μ تعیین خواهیم کرد که تضمین کند رده ی توابع بالا ستاره گون است.

15 صفحه اول

تخمین ضرایب توابع ستاره گون و محدب ما - میندای تک ارز دو سویی

تابع تک ارز دو سویی تابع تک ارز و تحلیلی است که در دیسک واحد تعریف شده و معکوس آن {1-}^g=f نیز تک ارز در دیسک واحد می باشد. توابع تک ارز دو سویی f که و پیروی هستند با یک تابع تک ارز که برد آن نسبت به محور حقیقی متقارن می باشد را معرفی کرده و ضرایب اولیه ی آن زا به دست می آوریم.

توابع تک ارز تعریف شده توسط عملگرهای انتگرالی و نامساوی های دیفرانسیلی

چکیده فرض کنیم s کلاس تمام توابع تحلیلی و تک ارز به شکل f(z)=z+?_(k=2)^???a_k z^k ? (1) روی قرص واحد u={z: z?c,|z|<1 } که درآن a_k?? و t زیر کلاسی از s شامل توابع تک ارز به شکل f(z)=z-?_(k=2)^???a_k z^k ? (2) باشد که تحلیلی روی قرص واحد u هستند. در این پایان نامه کلاس های مختلفی را بررسی می کنیم. این کلاس ها از تأثیر عملگرهای خاص روی توابع تحلیلی ذکر شده و صدق کردن در شرایط ویژه ساخته ...

15 صفحه اول

توابع تک ارز ،vmoaو فضاهای مرتبط

این پایان نامه به طور عمده راجع به فضای لگهریتمی بلوخ است که شاملاندسته از توابع مانند fاند که در دیسک واحد تحلیلی اند

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه صنعتی شاهرود

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023