ساختارهای حافظ n– میانگین پذیری ضعیف جبرهای باناخ

پایان نامه
چکیده

در حالت کلی یک همریختی کران دار و پوشا، خاصیت n - میانگین پذیری ضعیف را حفظ نمی‏کند، اما در این پایان نامه نشان می‏دهیم که اگر این همریختی، معکوس پذیر راست باشد، خاصیت n - میانگین پذیری ضعیف حفظ می‏شود. هم‏چنین بعضی از همریختی‏ها روی چندین جبر باناخ بررسی می‏شود. واژه‏های کلیدی: دوگان دوم، اشتقاق، میانگین پذیری ضعیف، n - میانگین پذیری ضعیف، جمع مستقیم جبر باناخ، ضرب‏های آرنز.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

n-میانگین پذیری ضعیف جبرهای باناخ

هدف این رساله مطالعه مفهوم n-میانگین پذیری برای جبرهای باناخ است. بویژه این مفهوم را برای جبرهای باناخ جابجایی ،*c-جبرها، جبرهای گروهی و جبر عملگرها مطالعه می کنیم. روابط بین n-میانگین پذیری ضعیف و m-میانگین پذیری ضعیف را برای اعداد طبیعی m و n جدا از هم مورد بررسی قرار می دهیم. این مفهوم را برای دوگان دوم یک جبر باناخ مجهز به یکی از ضربهای آرنز بررسی خواهیم نمود. جبر باناخ a را n-میانگین پذی...

15 صفحه اول

n-میانگین پذیری ضعیف گسترش های مدولی جبرهای باناخ

در این پایان نامه مفهوم n-میانگین ضعیف را برای گسترش های مدولی جبرهای باناخ معرفی می کنیم و در ادامه به بررسی رابطه بین n- میانگین پذیری ضعیف و m-میانگین پذیری ضعیف جبرهای باناخ برای اعداد صحیح و متمایز m و n می پردازیم.

15 صفحه اول

میانگین پذیری ضعیف جبرهای باناخ

فرض کنید a یک جبرباناخ و ?:a?a یک همریختی پیوسته باشد. ما مفهوم (n)-میانگین پذیری ضعیف a را به–n-(?) میانگین پذیری ضعیف برای n?n گسترش می دهیم. همچنین شرایطی ارائه می دهیم که تحت آن گسترش مدولی جبرباناخ a و دوگان دوم a –n-(?)میانگین پذیر ضعیف باشند.

15 صفحه اول

n-میانگین پذیری ضعیف دوگان دوم جبرهای باناخ

در این پایا‏ن نامه‏، به ‏سه مفهوم کلی میانگین پذیری‏، میانگین پذیری ضعیف و ‎-‎n‎ ‎میانگین پذیری ضعیف دوگان دوم جبر باناخ a‎ ‎‏ می پردازیم. در ابتدا مفهوم میانگین پذیری دوگان دوم جبر باناخ را بیان کرده و نشان خواهیم داد که جبر باناخ ‎ ‎a‎ ‎‏ خاصیت میانگین پذیری را از دوگان دوم خود به ارث می برد. در ادامه به بیان مفهوم آرنز منظمی نگاشت های دوخطی روی فضاهای نرم دار می پردازیم‏، سپس شرایطی را که تح...

میانگین پذیری ضعیف تقریبی جبرهای باناخ

در این پایان نامه تحت چند شرط میانی روی یک جبر باناخ a داده شده است اگر دوگان دوم a میانگین پذیر از مرتبه فرد بود آنگاهa نیز میانگین پذیر است.و همچنین میانگین پذیری از مرتبه زوج جبر باناخ aرا نشان میدهیم.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه بیرجند - دانشکده علوم

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023