محاسبه اندیس توپولوژیک نانو تیوب ها و گراف زنجیر-زیرگروه

پایان نامه
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه کاشان - دانشکده علوم پایه
  • نویسنده امیر لقمان
  • استاد راهنما علیرضا اشرفی
  • تعداد صفحات: ۱۵ صفحه ی اول
  • سال انتشار 1385
چکیده

فرض کنید g یک گراف باشد. اندیس pi گراف g با pi(g) نمایش داده شده و به pi(g)= مجموعه .... تعریف می شود. که neu(e/g) تعداد یال های گراف g می باشد که به راس u نزدیک ترند تا به u و neu(e/g) تعداد یالهایی هستند که به رأس u نزدیک ترند تا به u.در این پایان نامه اندیس pi نانولوله های کربنی زیگ زاگ صندلی و c4c8(s) محاسبه می شوند. در پایان با معرفی زنجیر زیرگروه های یک گروه روشی را معرفی می کنیم که به کمک آن می توان گراف k- منتظم را تولید کرد.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

درباره ی اندیس های توپولوژیک لوله های نانو و حاصل ضرب ریشه ای گراف

این پایان نامه درباره ی اندیس های توپولوژیک لوله های نانو و حاصل ضرب ریشه ای گراف ها می باشد که از پنج فصل تشکیل شده است. فصل اول مقدمه، فصل دوم و سوم درباره اندیس های توپولوژیک گراف، فصل چهارم درباره حاصل ضرب ریشه ای گراف ها و فصل پنجم درباره درخت های بت تعمیم یافته صحبت کرده است.

15 صفحه اول

بررسی برخی از اندیس های توپولوژیک و محاسبه آنها روی گراف های حاصل از عملگرهای جبری گراف

در این رساله اندیس های وینر، ابر وینر، ابر وینر کلی، شولتز، سگد، pi و زاگرب را معرفی می کنیم همچنین چند جمله ایهای این اندیس ها را بیان کرده و ضمن مطالعه چند گراف خاص به ارتباط برخی از اندیس ها با یکدیگر اشاره می کنیم و در انتها با یادآوری عملگرهای جبری روی گراف ها اندیس های وینر، ابر وینر، سگد، pi و زاگرب را روی عملگرهای جبری محاسبه و فرمولی را ارایه می دهیم.

15 صفحه اول

شاخص توپولوژیک فاصله-درجه گراف ها و محاسبه این شاخص برای فولرن ها

در این پایان نامه به بررسی تعدادی شاخص های توپولوژیک می پردازیم.یکی از این شاخص ها فاصله-درجه است که می نیمم و ماکسیمم این شاخص روی گراف های همبند با nراس و m یال و هم چنین روی گراف های تک دوری و دودوری به دست می آید، به علاوه الگوریتمی برای محاسبه فاصله-درجه فولرن ها ارائه می شود.هم شاخص های زاگرب روی همه ی یال های غیر مجاور گراف تعریف می شوند. دراین پایان نامه مقدار این هم شاخص ها روی اعمال گ...

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه کاشان - دانشکده علوم پایه

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023